Kultur 5 februari, 2014

”Mina dikter ska inspirera till handling”

De 12 februari firas släppet av Jenny Wrangborgs Vad ska vi göra med varandra på Södra Teatern, med uppträdande av poeten själv och bandet Stationen, samt Love Antell, Parker Lewis och Nike Markelius. Alla Flammans läsare är välkomna. Den 14 februari är det Göteborgs tur. På Pustervik uppträder Jenny Wrangborg och Stationen. Dessutom spelar Lucas Stark och Livet nord. Mer info på jennywrangborg.se.