17 maj, 2006

Wanja Lundby-Wedin kom till vänsterpartiets högtid

Wanja Lundby-Wedin kom till vänsterpartiets högtid
Hedrar de fem. Lars Werner lade ner en krans i Ådalen. Till allas förvåning dök LO:s ordförande upp vid vänsterns minneshögtid.