18 maj, 2011

Hård press på regeringen

SLAVJOBB. Fas 3 har blvivit kritiserat eftersom många av deltagarna tvingas göra ordinarie anställdas jobb utan lön – samtidigt som företagen som tar emot deltagarna får 5 000 kronor i månaden per person.