På övertid lyckades länderna som deltog i klimatmötet i Durban enas om ett framtida samarbete kring miljön.– Det är helt underbart, detta vågade jag inte hoppas på, uttalade sig miljöminister Lena Ek till Expressen.Men från vänsterhåll är reaktionerna inte lika muntra.– Det är en väldigt svag överenskommelse. Den kommer inte att bidra till de utsläppsminskningar som vi […]