27 oktober, 2011

Sänkt lön för unga – dåligt för alla

Sänkt lön för  unga – dåligt för alla
– Jag kan inte tänka mig att sänka min lön, jag tjänar redan dåligt som det är, säger Albin Karlsson, 22 år och soldat.