Inrikes 20 augusti, 2025

SD-toppar minglade med dömd ekobrottsling: ”Trevlig tillställning”

SD-toppar minglade med dömd ekobrottsling: ”Trevlig tillställning”
Tobias Andersson är ordförande i riksdagens näringsutskott. Foto: Christine Olsson/TT.