Inrikes 17 augusti, 2017

”Vi har bara börjat!”

”Vi har bara börjat!”
När solen går ned över medborgarplatsen tar demonstranterna fram filtar och termosar. Den stora merparten tillbringade torsdagsnatten på torget. Foto: Tor Gasslander.