Kultur 13 mars, 2008

Bitter Tage Erlander funderade på att avgå

Bitter Tage Erlander funderade på att avgå
Strider. Förhållandet till LO är tidvis mycket spänt. Tage Erlander klagar över LO-folkets ”demagogi”. Man slås här av likheten mellan ATP-striden och löntagarfonderna.