17 januari, 2008

Ett presidentval för två partier

Ett presidentval för två partier
Det borde finnas en enda vallag. Nu måste man registrera sig med olika regler i alla 50 staterna, det är ett absurt system, säger Brian Moore från USA:s socialistparti.