Valet borde handla om Astrid och Afshad Hem › Forum › Artiklar › Valet borde handla om Astrid och Afshad Detta ämne har 0 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast för 3 veckor, 1 dag sedan av Petter Evertsén. Visar 1 inlägg (av 1 totalt) Författare Inlägg 2 juni, 2026 kl. 15:54 #295821 Petter EvertsénKeymaster Svenskarna säger att vården och skolan är viktigast. De som arbetar där säger att de inte längre orkar. Frågan är varför välfärden ändå blivit valets frånvarande huvudperson. Läs hela artikeln här: Valet borde handla om Astrid och Afshad Författare Inlägg Visar 1 inlägg (av 1 totalt) Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne. Logga in Användarnamn: Lösenord: Håll mig inloggad Logga in