Du hade älskat att vara här Hem › Forum › Artiklar › Du hade älskat att vara här Detta ämne har 0 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast för 10 månader sedan av Petter Evertsén. Visar 1 inlägg (av 1 totalt) Författare Inlägg 25 augusti, 2025 kl. 10:55 #283665 Petter EvertsénKeymaster Vi unga tänker mest på döden. Sju av tio gör det varje månad eller oftare – jag är en av dem. Efter ett livsfarligt museibesök på 30 meters djup stiger döden, livet och sorgen upp till ytan med mig. Läs hela artikeln här: Du hade älskat att vara här Författare Inlägg Visar 1 inlägg (av 1 totalt) Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne. Logga in Användarnamn: Lösenord: Håll mig inloggad Logga in