För övrigt… … bör väl vi vänstermänniskor vara luttrade när det gäller medias bevakning – eller brist på bevakning – av Första maj. I Stockholm sände ABC Nytt ett inslag om sopåkarnas protest mot fackförbundet Transport. Opinion Lena Malmberg