…har jag sparat den åttasidiga specialbilaga som Flamman gjorde i slutet av 1994, återtryckt våren 2004, om ja-sidans löften inför EG-inträdet. Särskilt gillar jag vad Löntagare för Europa hävdade: ”Vi kan också behålla Lex Britannia, som ger oss rätt att kräva att företag som kommer hit måste följa svenska lagar och avtal.